Rėmas tvirtas, formuojantis statmeną, komfortišką sėdėseną. Važiuojant išgaunamas geras matomumas, galimų kliūčių įsivertinimas. Dėl aukšto svorio centro patogus krovinio gabenimas – nenukenčia dviračio manevringumas.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už an..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – anglies pluoštas, itin lengvas. Nepaisant mažos masės, yra pakankamai tvirtas, labiau sugeriantis vibracijas lygi..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – anglies pluoštas, itin lengvas. Nepaisant mažos masės, yra pakankamai tvirtas, labiau sugeriantis vibracijas lygi..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – anglies pluoštas, itin lengvas. Nepaisant mažos masės, yra pakankamai tvirtas, labiau sugeriantis vibracijas lygi..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Ratų dydžiai gali būti įvairūs, pasirenkami pagal važiavimo tikslą.
26” ratai dažniausiai dedami sudėtingesnių trasų ruož..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas tvirtas, formuojantis statmeną, komfortišką sėdėseną. Važiuojant išgaunamas geras matomumas, galimų kliūčių įsivertinimas. Dėl aukšto svorio centro patogus krovinio gabenimas – nenukenčia dviračio manevringumas.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už an..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.Medžiaga – aliuminis, papl..
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.Medžiaga – aliuminis, papl..
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.Medžiaga – aliuminis, papl..
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.Medžiaga – aliuminis, papl..
Rėmas tvirtas, geometrija panaši į kalnų dviračio, tačiau formuojama statmenesnė nei kalnų dviračio sėdėsena – mažiau apkraunamos rankos, išlaikomas geresnis matomumas. Skirtas tolimesnėms kelionėms, dažnai pritaikytas įvairiems priedams montuoti: purvasargiams, bagažinėms.Medžiaga – aliuminis, papl..