"KTM X-Strada 20" dviratis sujungia stilių, našumą ir universalumą, kad galėtumėte patogiai ir efektyviai keliauti po miestą. Nesvarbu, ar važiuojate į darbą, ar tvarkote reikalus, ar tiesiog tyrinėjate miestą, šis dviratis turi viską, ko reikia bet kokiai situacijai įveikti.Pagrindinės savybės:Leng..
"KTM X-STRADA LFC" dviratis sujungia naujausias technologijas, ilgaamžiškumą ir dizainą. Nesvarbu, ar esate patyręs dviratininkas, ar tik pradedate važiuoti, šis dviratis turi viską, ko reikia, kad galėtumėte užtikrintai įveikti bet kokią vietovę.Pagrindinės savybės:"Shimano GRX" transmisija užtikri..
"KTM X-STRADA LFC" dviratis sujungia naujausias technologijas, ilgaamžiškumą ir dizainą. Nesvarbu, ar esate patyręs dviratininkas, ar tik pradedate važiuoti, šis dviratis turi viską, ko reikia, kad galėtumėte užtikrintai įveikti bet kokią vietovę.Pagrindinės savybės:"Shimano GRX" transmisija užtikri..
"KTM X-STRADA LFC" dviratis sujungia naujausias technologijas, ilgaamžiškumą ir dizainą. Nesvarbu, ar esate patyręs dviratininkas, ar tik pradedate važiuoti, šis dviratis turi viską, ko reikia, kad galėtumėte užtikrintai įveikti bet kokią vietovę.Pagrindinės savybės:"Shimano GRX" transmisija užtikri..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, ga..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – plienas, itin tvirtas. Lengvai suvirinamas, pigesnis nei aliuminis ar anglies pluoštas.Ratų dydžiai gali būti įva..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – plienas, itin tvirtas. Lengvai suvirinamas, pigesnis nei aliuminis ar anglies pluoštas.Ratų dydžiai gali būti įva..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..
Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dv..